μικρά τοπ ανέκδοτα σφηνάκι

Στα διόδια Ελευσίνας η κοπέλα μου είπε 3,20 euro και εγώ της απάντησα:
-Με πρωινό;



Καημό το χω μια φορά σε μια εκπομπή μαγειρικής να δοκιμάσουν στο τέλος το φαΐ και να πουν:
-Μμμμμ, σκατά έγινε... και να το φτύσουν...

Εγώ πριν ανέβω στην ζυγαριά γδύνομαι για να μην έχω περιττά βάρη. Λογικό δεν είναι; Κι όμως ο φαρμακοποιός τσαντίζεται...

Ειναι τωρα ο Μητσος και πηδαει τη γυναικα του.
Σε ενα σημειο λεει η γυναικα του:
"Μητσου'μ, ερχεται....!!"
"Σκασε μωρη"
"Ερχεται Μητσου'μ σου λεω,ερχεται ο οργασμος....!!
"Σκασε μωρη, οταν γ@#!ει ο Μητσος δεν ερχεται κανενας...

'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''

Στο μάθημα της ανατομίας ρωτά ο καθηγητής μία κοπέλα:
- Τι μήκος έχει το ανδρικό μόριο σε στύση;
Τα χάνει η κοπέλα, κοκκινίζει, πρασινίζει και απαντάει διστακτικά:
- 25 με 30 πόντους, κύριε καθηγητά.
Και ο καθηγητής:
- Εσύ κοπέλα μου, ή πολύ αδιάβαστη είσαι, ή πολύ τυχερή!

''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''

Στο νηπιαγωγείο, η δασκάλα ρωτάει τα παιδάκια..

- Νικολάκη, πως κάνει η αγελάδα;

- Μούουουου, κυρία!!

- Ελενίτσα, πως κάνει η γάτα;

- Νιάου, κυρία!!

- Θανασάκη, πώς κάνει το ποντίκι;- Κλικ, κυρία!!

''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
Μπαμπά, μπαμπά στο σχολείο τα παιδιά με φωνάζουν μαφιόζο...

-Καλά, θα περάσω να το κανονίσω.

-Ωραία, κοίτα να φανεί σαν ατύχημα ε;

'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
Ένα ζευγάρι μετά την πρώτη του φορά, συζητάει ξαπλωμένο στο κρεβάτι.
- Θα σε λέω Εύα, λέει ο νεαρός.
- Γιατί Εύα; τον ρωτάει η κοπέλα.
- Γιατί είσαι η πρώτη μου, της απαντάει εκείνος.
- Ωραία, και εγώ τότε θα σε λέω Peugeot, του λέει η κοπέλα.
- Γιατί Peugeot; την ρωτάει.
- Γιατί είσαι ο 307ος!

'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
Ο ξενιτεμένος στην Αμερική γιος, γράφει στη μαμά του:
"Μαμά, επιτέλους αποκτήσαμε παιδί. Αλλά η γυναίκα μου δεν έχει γάλα και αναγκαστήκαμε να δίνουμε στο μωρό γάλα από μια μαύρη αγελάδα, με αποτέλεσμα κάθε μέρα που περνάει το παιδί μας όλο και μαυρίζει".
Και η μητέρα του απαντάει:
"Γιόκα μου, κι εγώ δεν είχα γάλα όταν γεννήθηκες εσύ, κι αναγκαστήκαμε να σου δίνουμε γάλα από την κατσίκα.Αλλά όπως καταλαβαίνω τα κέρατα τώρα τα βγάζεις..."

Read More : http://clikare.blogspot.com/2012/02/blog-post_01.html#ixzz2ziuLcxLq