Σύντομα, τρελά κουφά πρόστυχα τοπ ανέκδοτα!


Σύντομα, τρελά κουφά πρόστυχα τοπ ανέκδοτα!

Τρομοκρατημένος βρήκα την πεθερά μου νεκρή στον κήπο....
Το κωλόσκυλο την ξέθαψε πάλι...

Της εξηγείς για 16η φορά τι είναι το οffside και το ξεχνάει σε 15 δευτερόλεπτα.
Θα θυμάται για πάντα όμως ότι μία Τρίτη, πριν 7 μήνες, στις 18:36 της είπες ότι πάχυνε...



Ήθελα γιαούρτι με ζάχαρη..... μπερδεύτηκα και έριξα αλάτι.
ε, μη πάει χαμένο, έβαλα αγγούρι, σκόρδο και τώρα ψήνω δυο μπριζόλες.

Ευτυχώς εγώ δεν έχω λεφτά σε κυπριακή τράπεζα....
Ούτε σ' ελληνική....
Ούτε λεφτά...

- Μωρό μου είμαι έγκυος!!!! Τι θα ήθελες να είναι??
- Πρωταπριλιά.......

ΣΤΗΝ ΚΗΔΕΙΑ
-τι έγινε ρε Σάκη πως πέθανε η πεθερά σου?
-από δηλητηριώδη μανιτάρια
-και οι μελανιές στο πρόσωπο?
-δεν τα τρωγε η m@xn--@-zlba1c7a!!!!


Ευτυχώς που άλλαξε η ώρα. Έξι μήνες ήθελα να τη φτιάξω στο αυτοκίνητο αλλά βαριόμουν!

Βρήκα κάτω 1 ευρώ. Το πέταξα αμέσως γιατί δεν θέλω να μαθαίνω στα λεφτά.

Στην τρίτη λυκείου θα πρέπει να προσθέσουν μάθημα "Πως να ζήσετε στο εξωτερικό"...

Η μάνα μου όταν θέλει να μας πει κάτι κλείνει το ρούτερ.
Έτσι μαζευόμαστε όλοι πανικόβλητοι στο σαλόνι.


Αυτό που οι κουτσουλιές είναι άσπρες στα μαύρα αυτοκίνητα και μαύρες στα άσπρα, με ξεπερνάει...


Ο Έλληνας θα ξεσηκωθεί όταν του κόψουν το νερό, γιατί χωρίς νερό... φραπέ δεν έχει.


Έξω στο μπαλκόνι να ανεμίζει ελληνική σημαία και
μέσα στο σαλόνι να παίζει Σουλεϊμάν ο μεγαλοπρεπής...
Αυτοί οι γείτονες κάτι κάνουν λάθος...


Θα εξαφανιζόμουν αλλά τρέμω τα ξεφτιλίκια της μάνας μου στο "Φως στο τούνελ" κ στο "Πάμε πακέτο"...


Πάλι καλά που είχα υιοθετήσει 2 παιδιά από την Αφρική και μου στέλνουν κάνα φράγκο...


Μια φορά ο Ελύτης στην παραλία παρήγγειλε κρύο τσάι.
Πρέπει να του το έφτιαξαν καλό, γιατί μετά έγραψε το "Άξιο Nestea"...


Και έρχεται αυτή η ερώτηση όταν έχω κλειστά τα μάτια και έχω χαλαρώσει...
- Κοιμάσαι;
- Όχι πέθανα... άσε λουλούδια και φύγε!


15 ευρώ λέει το πλοκάμι χταποδιού!
Ρε φίλε, δεν το θέλουμε για μεταμόσχευση...


Μα καλά, πόσο ωραίος είμαι ρε.. μέχρι και η κόκα κόλα όταν την ανοίγω κάνει πςςςςςςς..


Λοιπόν Μπετόβεν, θέλω να γράψεις ένα τραγούδι που θα ταράξει τα νερά της μουσικής, οκ; - Symphony..!

Πήρα ένα τεστ εγκυμοσύνης πρωί-πρωί και επιβεβαίωσα το χειρότερο φόβο μου..... Είμαι χοντρή!

Η Μεγάλη Εβδομάδα για τις γιαγιάδες είναι ό,τι το Μουντιάλ για τους άνδρες!